La Caffettiera Stioppeta (A felrobbant kávéfőző)

Az ELTE olasz tanszéki kamarakórusa próba: Péntek 17:30-19:30-ig, Múzeum krt. 6-8, C ép. 277. 2004. augusztusán Perugiában alakult a társaság, egy sajnálatos konyhai baleset napján… Eredetileg csak a maguk örömére énekeltek, majd az egyetem zenetörténet professzora, Stefano Ragni ösztönzésére felléptek az egyetem „Aperto per ferie” koncertjén. Budapestre hazatérve a kamarakórus most az olasz tanszékén folytatja a munkát.

hétfő, augusztus 25, 2008

Szeged



2008 augusztus 31-én este 7 órakor Szegeden, a Felsővárosi Plébánián volt koncertünk, nagyon köszönjük a meghívást Amászka Lászlónak, jól éreztük magunkat, és már másodszor énekeltünk ebben a templomban (reméljük, jöhetünk még... :-)

2 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Ott voltam ezen a Szeged-felsővárosi koncerten, ill. misén, lévén h. én szoktam az utóbbi időben mondani ezeket a vasárnap esti miséket. Egész egyszerűen szuper volt, igazán felemelő, csodálatos! Maximális elismerés minden kórus tagnak, ill. a vezetőnek különösképp! Csak így tovább; örülnék, ha az én plébánia templomomban is fellépnétek, talán a jövő évi falunapok alkalmából (szept. első hétvégéje)! Dr.Gruber László plébános, Deszk (Szeged mellett 9 km-re)

11:34 du.  
Blogger labdaszi said...

Köszönjük a nagyon kedves kommentet, mi is nagyon jól éreztük magunkat, mindenki ngyon barátságos volt! Nagyon szívesen eljövünk majd Deszkre is!
Amászka Lászlónak megvan az elérhetőségünk, remélem, akkor egy év mulva találkozunk!

10:16 de.  

Megjegyzés küldése

<< Home